ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
I. Γενικά

Για παραγγελίες που υποβάλλονται Κυριακές, αργίες ή καθημερινές μετά τις 15:00μ.μ. η επεξεργασία τους γίνεται την αμέσως επόμενη εργάσιμη μέρα. Η αποστολή των προϊόντων πραγματοποιείται, εφόσον τα προϊόντα είναι διαθέσιμα και η παραγγελία έχει ολοκληρωθεί.

II. Εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης

Οι παραγγελίες παραμένουν σε ισχύ και διαθέσιμες για παράδοση μέχρι και 15 ημερολογιακές ημέρες από την καταχώρησή τους.

Σε περίπτωση που δεν καθίσταται δυνατή η ολοκλήρωση της παραγγελίας (ενδεικτικά αναφερομένων: μη διαθεσιμότητα προϊόντων που ζητήθηκαν με την παραγγελία ή λάθος καταχώρηση) η παραγγελία ακυρώνεται και ακολουθεί σχετικό ενημερωτικό e-mail.

III. Ενημέρωση σε περιπτώσεις μη διαθέσιμων προϊόντων

Για παραγγελίες με προϊόντα που δεν είναι άμεσα διαθέσιμα, αλλά κατόπιν παραγγελίας, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε για τον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης των προϊόντων.

Η ενημέρωση συνήθως γίνεται εντός των επόμενων δύο (2) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία της παραγγελίας στα στοιχεία επικοινωνίας που συμπληρώσατε στην παραγγελία σας.

IV. Διαδικασία αποστολών

ΗKAPAEMPORIO σας προσφέρει τους παρακάτω
τρόπους για να παραλάβετε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν.
1. Αν το ποσό της παραγγελίας σας είναι μεγαλύτερο από τα 250€ (Καθαρή αξία χωρίς Φ.Π.Α). Τότε τα προϊόντα σας αποστέλλονται δωρεάν. Ο τρόπος αποστολής επιλέγετε από την KAPA EMPORIΟ.

2. Αν το ποσό της παραγγελίας σας είναι μικρότερο από τα 250€ (Καθαρή αξία χωρίς Φ.Π.Α). Τότε ο πελάτης επιλέγει τον τρόπο αποστολής και αναλαμβάνει το κόστος αποστολής της παραγγελίας.

a) ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΔΡΑ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
Καραγιαννοπούλου 32, ΤΚ. 61100 στη πόλη του Κιλκίς.
b) ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΜΕ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Προτείνεται για βαριά και ογκώδη αντικείμενα. Για πληροφορίες σχετικά με την παράδοση με μεταφορική εταιρία επικοινωνήστε με το λογιστήριο της εταιρίας μας στο τηλέφωνο 2341025735.
V. Απαιτούμενες ενέργειες κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας (Ιδιαίτερα σημαντικό!)

Θα πρέπει κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας να γίνεται καταμέτρηση και έλεγχος της κατάστασης των προϊόντων και της συσκευασίας τους, ώστε αν εντοπιστεί οποιοδήποτε πρόβλημα που τυχόν δημιουργήθηκε κατά τη μεταφορά να μην προχωρήσετε στην παραλαβή των προϊόντων, αλλά επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας και παράλληλα το δηλώνετε άμεσα στον μεταφορέα.

Αμέσως μετά παρακαλούμε να μας κοινοποιήσετε τη σχετική δήλωση που κάνατε στον μεταφορέα μαζί με τα σχόλια του θέματος.

Για κάθε περίπτωση που χρειάζεστε βοήθεια και ενημέρωση για τον τρόπο Αποστολής της παραγγελίας σας καθώς και την πορεία αυτής μπορείτε να επικοινωνείτε με το

Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατώνστο τηλέφωνο 2341024654.