Service και Εξυπηρέτηση

Εκτός από τις πωλήσεις προϊόντων, η KAPA EMPORIO είναι δίπλα στους πελάτες της και σε οποιοδήποτε θέμα προκύψει στις συσκευές τους.

Για το λόγω αυτό το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών σε συνδυασμό με το εξουσιοδοτημένο service που καλύπτει κάθε συσκευή, μπορεί γρήγορα και αποτελεσματικά να αντιμετωπίσει οποιοδήποτε πρόβλημα δημιουργηθεί στις συσκευές σας.

Κάθε συσκευή συνοδεύεται από την εγγύηση καλής λειτουργίας αλλά και πέρα από αυτό το χρονικό διάστημα μπορείτε να ζητήσετε την επισκευή της από εμάς.

    Στοιχεία Πελάτη
    Επωνυμία*
    Επάγγελμα*
    ΑΦΜ*
    Δ.Ο.Υ.*
    Διεύθυνση*
    Τ.Κ.*
    Πόλη*
    Χώρα*
    Email*
    Τηλέφωνο*
    Κωδικός προϊόντος ή μοντέλο*
    Ποσότητα*
    Serial Number*
    Ημερομηνία αγοράς*
    Παραστατικό αγοράς *
    Επιλέξτε τον λόγο επιστροφής
    Κάτι άλλο περιγράψτε...

    Πολιτική Επιστροφών

    Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε ηλεκτρονικά εντός δεκαπέντε (15) ημερών από την ημερομηνία έκδοσης τιμολογίου.

    Τα έξοδα για την επιστροφή των προϊόντων επιβαρύνουν τον αποστολέα προς την επιχείρηση μας,

    Τα εκτός εγγύησης προϊόντα επιβαρύνονται με τα μεταφορικά και το κόστος της επισκευής.

    Στην περίπτωση που το προϊόν που παραλάβατε είναι διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε, μπορείτε να το επιστρέψετε εντός δεκαπέντε (15) ημερών από την αγορά του χωρίς χρέωση μεταφορικών. Η επιστροφή του προϊόντος, σε αυτήν την περίπτωση, μπορεί να γίνει μόνο εάν το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και με πλήρη αυθεντική συσκευασία και μετά από επικοινωνία με την εταιρεία και τη συμπλήρωση της σχετικής φόρμας RMA.

    Τα Έξοδα αποστολής για τις συγκεκριμένες περιπτώσεις γίνεται με δικό μας κόστος με βασική προϋπόθεση ότι έχει προηγηθεί επικοινωνία σας με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών.

    Παρακαλώ σημειώστε ότι επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο και εφόσον:

    1. Τα προϊόντα συνοδεύονται από πλήρη συσκευασία
    2. Οι ετικέτες του προϊόντος δεν έχουν αφαιρεθεί ή καταστραφεί με οποιονδήποτε τρόπο
    3. Η συσκευασία αποστολής θα πρέπει να είναι κατάλληλη για τα είδη προς επιστροφή, διασφαλίζοντας το περιεχόμενο
    4. Στη συσκευασία είναι όλα τα συνοδευτικά του προϊόντος όπως το κουτί, η εγγύηση, τα εγχειρίδια λειτουργίας και η απόδειξη αγοράς, καθώς όλα τα παραπάνω αποτελούν μέρος τους προϊόντος
    5. Σε περίπτωση αδυναμίας επισκευής, τα ελαττωματικά προϊόντα αντικαθιστώνται (με ίδια ή εφάμιλλα ίδιων ή ανώτερων χαρακτηριστικών)
    6. Η εγγύηση ισχύει εφόσον έχει γίνει ορθή χρήση του προϊόντος

    Για την επιστροφή των προϊόντων πρέπει να τηρηθεί η παρακάτω διαδικασία:

    1. Συμπλήρωση φόρμας RMA ή επικοινωνία με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 2341024654
    2. Παραλαβή φόρμας που εκτυπώνει ο πελάτης και συνοδεύει το προϊόν.
    3. Δελτίο Αποστολής με τα είδη προς επιστροφή και την φόρμα RMA μαζί με τα προϊόντα.
    4. Προσοχή: Στο πεδίο «Σκοπός διακίνησης» να συμπληρώνεται «Προς έλεγχο» και να συνοδεύεται με την Απόδειξη Πώλησης των προϊόντων όταν αυτά είναι εντός εγγύησης.